بیشک، مدیریت پروژه در صنعت نفت و گاز نیازمند رویکردهای متفاوتی نسبت به روشهای به کار گرفته شده توسط متخصصان فعال در سایر بخشها است. روشهایی که اگر به درستی انجام شود، میتواند پاداشهای قابل توجهی را نه تنها از نظر مالی، بلکه مهمتر از آن، از نظر ایمنی نیز به همراه داشته باشد!
طراحی تجهیزات فرآیند نیاز به دانش کامل از فرآیند عملکردی، مواد درگیر و روش های ساخت دارد. عوامل طراحی که باید در نظر گرفته شوند بسیار و متنوع هستند و در بیشتر موارد، فرموله کردن روشهای دقیق حمله در هم تنیده اغلب غیرممکن است. مصالحه ضروری است و مهندس طراح اغلب فقط تجربه در زمینه های مشابه یا مرتبط دارد تا او را در انتخاب خود راهنمایی کند. بنابراین، مهندس باید متوجه باشد که قضاوت مهندسی قابل توجهی در به کارگیری تمام روش های خاص طراحی توصیه شده مورد نیاز است.
مطالعات امکان سنجی (طرح توجیهی) و ارزیابی اقتصادی قبل از شروع هر پروژه، کسب و کار و یا به منظور امکان پذیر بودن یک ایده انجام می شود. نتایج این مطالعات به سرمایه گذاران و بانکها این امکان را می دهد تا بتوانند جوانب کار را با دقت بیشتری بسنجند و بر اساس برنامه زمانبندی و منابع مورد نیاز و همچنین با بررسی درآمدها و شرایط بازگشت سرمایه در پروژه های سودآوری مشارکت کنند.
تحقیقات بازاریابی ابزاری حیاتی است که کسب و کارها و سازمان ها می توانند از آن برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند در مورد بازار و صنعت هدف خود استفاده کنند. با انجام تحقیقات، کسبوکارها میتوانند بینشی در مورد نیازها و رفتار مشتری به دست آورند، رقابتی بمانند، تصمیمات آگاهانه بگیرند، ریسک را مدیریت کنند و موفقیت را بسنجند. با این حال، در چشم انداز کسب و کار به سرعت در حال تغییر امروز، تحقیقات بازاریابی می تواند پیچیده و طاقت فرسا به نظر برسد. اینجاست که ما وارد میشویم. بهعنوان یک رهبر صنعت، نکات و ابزارهایی را ارائه میکنیم تا به شما کمک کنیم در هر مرحله از فرآیند تحقیقات بازاریابی، از طراحی نظرسنجی گرفته تا تجسم دادهها، پیمایش کنید.
آموزش و مشاوره خدمات فنی و مهندسی